vrijdag 28 januari 2011

Aankleedkussenhoes voor Siem

Voor baby Siem heb ik een aankleedkussen gemaakt. Het is een stoer kereltjes die het niet altijd eens is met de kleding keuze van zijn mama. Ik kreeg een paar foto's van hem met het volgende berichtje erbij.



Beste schoonzus van Chantal,

Ik wil je graag bedanken voor het mooie kussenhoes, hij past perfect in mijn kamertje zoals je op de foto's kunt zien. Je ziet ook een foto waar ik zelf op sta. Ik kijk niet zo blij, maar dat heeft niet met de hoes te maken hoor. Mama had me net aangekleed zie je. En hoewel ik heel blij was met mijn sokken die dus matchen bij de hoes, had ze tot mij schok een paarse broek uitgezocht. Ze mompelde iets van 'real men wear purple', nou dat vind ik dus echt niet kunnen. Als mijn vader dat had gezien.. Ik heb dus een moment voor de foto met mijn sokken door de billencreme geveegd en die over de hoes uitgesmeerd. Ik mikte op mijn broek maar de coordinatie van mijn voeten is nog niet zo goed.. Het werkte dus niet. Maar de volgende keer had ik meer geluk. Terwijl ik mama afleidde met een spuitluier die ze probeerde op te vangen (lukte haar aardig) heb ik te gelijkertijd waanzinnig om me heen geplast, met een prachtige boog al zeg ik het zelf! Ik mikte op de broek (raak! ik draag nu een nette witte) maar nam ook de muur en helaas de hoes mee. Uiteindelijk heb ik er dus maar een paar uur van mogen genieten, hij ligt nu weer in de was. Maar dat is dus niet mijn schuld, het is de schuld van mama met die rare broek. Dat wilde ik dus toch even zeggen.


Kusje Siem